پرتال جامع سیاسی، اجتماعی،ورزشی | سایت فانست

دراصفهان چه گذشت

فردین ملیحی | چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۵ ق.ظ | ۰ نظر

  ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۰:۳۰  ۳۰   A 


دیشب در اصفهان چه گذشت؟

امروز بر خلاف روزهای گذشته در اکثر شهرستان‌های استان اصفهان آرامش حاکم بود و مردم حساب خود را از اغتشاشگران جدا کردند.

به گزارش افکارنیوز، بر خلاف روزهای گذشته، امشب جو حاکم بر شهرستان‌های اصفهان توام با آرامش بوده و مردم حساب خود را از اغتشاشگران جدا کرده‌اند. اغتشاشگرانی که با تخریب اموال عمومی باز هم به مردم آسیب‌های جدی وارد می‌سازند.


بامداد دوشنبه عده‌ای اغتشاشگر، هتاک و ناشناس درب حسینیه مرکز شهر بادرود در شهرستان نطنز را به آتش کشیدند. این آتش سوزی منجر به سوختگی درب حسینیه، بخشی از فرش آن و بخشی از آیینه کاری آن شد.


مردم شهرستان نطنز که مردمی مذهبی و ولایی هستند با قلبی شکسته و با عصبانیت زیاد قلبشان مملو از این غم است و تقاضای برخورد قاطع با اغتشاشگران دارند.


اما در شهرستان اردستان از همان روزهای ابتدایی نیز مردم تحت تاثیر اغتشاشگران قرار نگرفتند، اردستان وضعیتی بسیار آرام دارد و مردم مانند روزهای گذشته زندگی آرام خود را سپری می‌کنند.


هیچ‌گونه تجمع و حساسیتی در این زمینه در شهرستان اردستان مشاهده نشده است و مردم انقلابی و ولایت‌مدار اردستان تنها آرزوی برچیده شدن این اغتشاشات را دارند.


در شهرستان مبارکه مردم با تفکر و درایت خود با وجود دعوت به اغتشاش، خود را از هرگونه تجمع و آشوب دور نگه داشتند و در این شهرستان نیز اوضاع آرامی حاکم است.


روز گذشته در شهرستان شهرضا حدود 300 نفر در خیابان شعار سر می‌دادند، از ساعت 17 تا 20 این اعتراض‌ها ادامه داشت و یک گاز اشک آور نیز توسط عده‌ای ناشناس میان جمعیت پرتاب شد. ماشین‌های آتش نشانی، نیروی انتظامی و بسیجی حضور داشتند و اوضاع را کنترل می‌کردند.


در این میان پلیس مجبور به دستگیری چند نفر از اغتشاشگران شد. اما از عصر امروز میدان مرکزی شهر تا کنون تحت کنترل نیروهای امنیتی و انتظامی است و هیچ تجمعی در این شهرستان صورت نگرفت. شهرستان شهرضا هم اکنون از جوی آرام برخوردار است.


در شهرستان میمه مردم از اغتشاشگران بسیار شاکی هستند و حساب خود را از آنها جدا ساخته‌اند. مردم این شهر معتقدند که اغتشاشگران تنها به مردم آسیب می‌زنند و سبب تخریب اموال عمومی می‌شوند.


در شهرستان خمینی‌شهر حدود 100 نفر از مردم در خیابان‌ها تجمع کرده و شعارهای پراکنده سر می‌دادند، گاهی هم سنگ پراکنی از سوی اغتشاشگران مشاهده شده است.


بعدازظهر امروز دوشنبه شهرهای فولادشهر و زرین شهر شاهد برپایی تجمع بودند، این تجمعات در قالب گروه‌های حدود 100 نفره بوده و آنها با سر دادن شعارهایی که برگرفته از سخنان معاندان نظام بود اقدام به حرکت در مسیر خیابان اصلی شهر کردند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">