پرتال جامع سیاسی، اجتماعی،ورزشی | سایت فانست

شریفات استقلالی میشود

فردین ملیحی | سه شنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ق.ظ | ۰ نظر

شریفات استقلالی می شود

مهاجم سابق تیم ذوب آهن اصفهان قرار است با عقدقراردادی 6 ماهه به استقلال خوزستان بپیوندد.

به گزارش افکارنیوز، اسماعیل شریفات، مهاجم 29 ساله رامشیری تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که سابقه بازی در تیم های فولاد خوزستان، استقلال تهران و استقلال اهواز را دارد و همچنین در لیگ برتر و جام حذفی هم 12 بار برای ذوب آهن به میدان رفت و یک گل هم به ثمر رساند، به دلیل برخی مشکلات قراردادش را با سبزپوشان اصفهانی فسخ کرد و قرار است به استقلال خوزستان برود.

این بازیکن پس از پنج سال حضور در فولاد خوزستان به ذوب‌آهن پیوست و پس از فسخ قرارداد با این تیم، حالا تصمیم دارد به استقلال خوزستان بپیوندد.

بر همین اساس، یعقوب پیری، مسئول نقل و انتقالات باشگاه استقلال خوزستان گفت: طبق فهرست عبدالله ویسی، اسماعیل شریفات، یعقوب کریمی و مجتبی حقدوست را می خواستیم که حقدوست به فولاد رفت اما با شریفات توافقات خوبی کردیم و تنها مباحث مالی باقیمانده و فکر می کنم، قرارداد او امشب ( دوشنبه ) قطعی شود.

او افزود: تمام تلاشمان را می کنیم تا تیم پرقدرتی را تشکیل دهیم تا بتوانیم با قدرت در نیم فصل دوم حاضر شویم. با بازیکنان خوبی مذاکره کردیم و تا چندروز دیگر تکلیف عقد قرارداد بازیکنان مشخص خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">