پرتال جامع سیاسی، اجتماعی،ورزشی | سایت فانست

واکنش وزیردفاع به حوادث اخیرایران

فردین ملیحی | دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۴۶ ق.ظ | ۰ نظر

واکنش وزیر دفاع به حوادث اخیر ایران

میزان : وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در واکنش به حوادث اخیر در کشور گفت: استکبار جهانی و دشمنان کشورمان، ایرانی ناامن و بی ثبات را در سر می‌پرورانند.

 امیر سرتیپ «امیر حاتمی» در جمع مدیران و کارشناسان وزارت دفاع با اشاره به حوادث چند روز اخیر در کشور اظهار داشت: باید با همبستگی، اتحاد و انسجام ملی، توطئه‌ها و فتنه‌های بیگانگان را ناکام بگذاریم.


وی با بیان اینکه باآرامش، امنیت و نظم در چارچوب قانون می‌توان مطالبات را پیگیری کرد، افزود: مردم عزیزمان طی چهار دهه گذشته به خوبی نشان داده اند که همواره با تاکید بر روش‌های قانونی، پیگیر حقوق حقه خود بوده و خواهند بود.


وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با بیان اینکه در شرایط کنونی تمامی دشمان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران کمر همت خود را برای تحریک مردم و تهییج آن‌ها به تجمع و ایجاد ناآرامی بسته اند، تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان کشورمان، ایرانی ناامن و بی ثبات را در سر می‌پرورانند.


آنطور که روابط عمومی وزارت دفاع گزارش داده، سرتیپ حاتمی با اشاره به اینکه دولت و تمامی دستگاه‌های خدمتگزار از هیچ کوششی برای برطرف کردن مشکلات مردم فروگذار نخواهند کرد، گفت: حفظ آرامش و نظم، تمکین به قانون و قانونگرایی، تقویت وحدت و انسجام و هماهنگی برای پیگیری خواست و مطالبه مردم، بهترین راه برقراری امنیت عمومی و پاسخگویی مناسب به نیاز‌های مردم است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">