پرتال جامع سیاسی، اجتماعی،ورزشی | سایت فانست

طالرمی بهترین بازیکن

فردین ملیحی | يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۰۹:۳۲ ب.ظ | ۰ نظر



طارمی ششمین فوتبالیست برتر آسیا در سال 2017


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس عنوان ششمی بهترین بازیکنان آسیا در سال 2017 را از آن خود کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، سایت «فوتبال ترایب» اندونزی در گزارشی اقدام به معرفی 30 فوتبالیست برتر قاره آسیا در سال 2017 کرد که براین اساس مهدی طارمی، مهاجم تیم پرسپولیس در رده ششم این رده‌بندی ایستاد. عمر خربین، مهاجم سوری تیم الهلال نیز به‌عنوان بهترین بازیکن آسیا در این سال معرفی شد.

 

این سایت در مورد طارمی نوشت: با وجود محرومیتی که طارمی از سوی فیفا با آن مواجه شد، کیفیت بالای خود را در پرسپولیس و تیم ملی ایران نشان داد. طارمی موفق به زدن 18 گل در رقابت‌های داخلی ایران شد و برای دومین فصل متوالی عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران را از آن خود کرد. این مهاجم ایرانی در فصل 2017 لیگ قهرمانان آسیا هم هفت گل به ثمر رساند و کمک شایانی به پرسپولیس برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها پس از 15 سال کرد. طارمی در صعود تیم ملی به جام جهانی 2018 روسیه هم نقشی پررنگ داشت و در مرحله انتخابی این مسابقات شش گل به ثمر رساند تا تیم تحت هدایت کارلوس کی‌روش برای دومین دوره متوالی جواز حضور در جام جهانی را کسب کند.

 

 

در این فهرست همچنین گادوین منشا نیجریه‌ای از پرسپولیس در رده سیزدهم، سرور جپاروف ازبکستانی از استقلال در جایگاه بیستم و مهدی کیانی از تراکتورسازی در مکان بیست‌ونهم قرار گرفتند.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">