پرتال جامع سیاسی، اجتماعی،ورزشی | سایت فانست

عروس داعشی به فرانسه میرود

فردین ملیحی | سه شنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۵۳ ب.ظ | ۰ نظر

سرانجام عروس فرانسوی داعش به کجا خواهد رسید؟

عروس فرانسوی تبار داعش که چندی پیش توسط نیروهای کرد سوریه دستگیر شده بود در انتظار رسیدن به سزای اعمالش است.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،"امیلی کونیگ" زن فرانسوی تباری که با "گرایشات افراطی گری" از دیار خود راهی سوریه شده بود، یکی از اصلی ترین و خطرناک ترین مهره های گروه تروریستی داعش بود که در زمان تاخت و تاز تروریستها در خاک سوریه، از اسم و رسمی برخوردار بود.


علت این همه شهرت امیلی مسئولیتی بود که او به عهده داشت، وی با مهارتی خاص از طریق فضای مجازی زنان را اغوا و برای آنها دام پهن می کرد. وی  با دادن وعده های پوچ برای رسیدن به سراب بهشتی دروغین در دنیای داعش،قربانیان فریب خورده را در جهت اقدامات تروریستی ، انتحاری و به طور کل اعمالی شیطانی که در آئین آنها جهاد خوانده می شد، به کار می گرفت.


عاقبت نیروهای کرد توانستند وی را بعد از مدت ها اختفاء در خاک سوریه دستگیر کنند و اکنون باید منتظر جزای اعمال خود باشد.


 


پایگاه خبری اسکای نیوز عربی با انتشار فیلمی از این زن خطرناک، نوشت :زن داعشی فرانسوی در خارج از دیار خود محاکمه خواهد شد.


این خبرگزاری همچنین در ادامه این تیتر نوشت:" بنجامین گریوو سخنگوی دولت فرانسه اعلام کرد زنان فرانسوی که به داعش پیوستند در همان سوریه محاکمه خواهند شد اگر حقوق آنها برای دفاع از خود حفظ و حکم آنها عادلانه صادر شود".


با نگاهی به گزارشی که به تازگی در خبرگزاری فرانسه منتشر شده نیز می توان اینطور تحلیل کرد که مقامات این کشور نیز تمایلی برای پذیرش این زن و امثالهم در فرانسه حتی برای محاکمه ندارند.


 


چند تن از اعضای حزب جمهوری خواهان از جمله" لیدیا گیرو" معتقدند که بازگشت امیلی و افرادی مانند او به میهن خود یک ریسک بزرگ امنیت است که مردم فرانسه را تهدید می کند و اعتمادی به آنها نیست زیرا آنها زادگاه خود را ترک کردند تا علیه مردم آن و همچنین انسان های بی گناه دیگر در جاهای دیگر قیام کنند و آنها را به خاک و خون بکشند.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">